Comandă de minim 500 de lei și beneficiezi de transport gratuit în toată România

Servicii clienți

Returul produselor

În cazul în care produsul comandat nu corespunde prezentării sau prezintă defecte de fabricație, puteți solicita înlocuirea acestuia sau returnarea contravalorii lui în termen de 30 de zile de la data achiziției, condiția fiind ca articolul să nu fie utilizat, să dețină ambalajul original și toate accesoriile aferente.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile de la data la care intrați dumneavoastră sau o parte terță indicată de dumneavoastră, alta decât transportatorul, în posesia fizică a produselor / a ultimului produs.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract, utilizând o declarație neechivocă transmisă prin e-mail.

Dacă vă retrageți, vom rambursa toată valoarea pe care am primit-o de la dumneavoastră, cu excepția costurilor suplimentare determinate de faptul ca ați ales altă modalitate de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de noi, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile de la data la care suntem informați cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care v-ați exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.

Expediați produsele sau înmânați-le direct nouă la adresa Hala 14, str. 13 decembrie nr. 94A, Brașov, fără întârzieri nejustificate și, în orice caz, în decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ați comunicat retragerea. Termenul este respectat dacă produsele sunt trimise înapoi înainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Costul direct al returnării produselor va fi suportat de către dumneavoastră.

Sunteți responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezultă din manipulări, altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării produselor.

Pentru returnarea produselor comercializate de Hendi Food Service Equipment Romania S.R.L. ne puteți contacta telefonic la numărul 0727.423.365.

Operatorii noștri vă vor oferi suport în alegerea modalității de returnare și vă vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

Pentru orice solicitare a garanției pentru produsele comercializate de Hendi Food Service Equipment Romania S.R.L.  vă rugăm să ne contactați prin telefon la numărul:  0727.423.365.

Plata transportului pentru produsele aflate în garanție și trimise spre soluționare va fi suportată de către S.C. Hendi Food Service Equipment Romania S.R.L., iar firma de curierat va fi comunicată clientului înainte de expediere.

Produsele vor fi trimise la adresa depozitului: Hala 14, str. 13 decembrie nr. 94A, Brașov, iar soluționarea garanției se va face prin repararea sau înlocuirea produsului defect. 

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, care nu dețin ambalaj original,  produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, prize fără împământare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitor componente în timpul funcționării echipamentelor.

În conformitate cu Ordonanța de urgență nr. 5 din 2 aprilie 2015 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice și având în vedere prevederile art. 24 din Directiva 2012/l9NE a Parlamentului European și a Consiliului din 4 iulie 2012 privind deșeurile de echipamente electrice și electronice (DEEE), vă informăm că SC HENDI FOOD SERVICE EQUIPMENT ROMÂNIA SRL asigură, la solicitarea cumpărătorului,  preluarea DEEE în sistem ,,unul la unul", în mod gratuit, în aceleași condiții precum cele de livrare a produsului nou, dacă echipamentul este de tip echivalent și a îndeplinit aceleași funcții ca echipamentul nou furnizat.

De asemenea, conform art. 38 din OUG 5/2015, care prevede obligativitatea înregistrării societații în Registrul Național al Producătorilor de EEE al Agenției Naționale pentru Protecția Mediului, vă facem cunoscut numărul de înregistrare în Registrul de punere pe piață a echipamentelor electrice și electronice  RO-2017-07-EEE-20181-II.